sâmbătă, 1 august 2015

Conversaţii de facebook.

Aşa cum am spus într-una din postări, îmi plac lucrurile banale. Aşa că m-am decis să postez o conversaţie care nu necesită mult efort intelectual, dar care mi-a făcut puţinul timp liber plăcut.

X: Ştii să joci remmy?
Eu: Nu. De ce?
X: Voiam să joc, de aia. :))
Eu: Am impresia că vorbesc pe facebook cu o reţea secretă de complotişti.
Eu: :))
X: Ai o impresie proastă. :))
Eu: Ori nu, ori sunt paranoică.
X: Paranoică, sigur.
X: :))
Eu : Vai, cât de sincer eşti! :))
X: Aşa sunt eu. :D
Eu: Mă bucur, am nevoie de oameni care să-mi pună oglinda-n faţă. :))
X: Nu ai o oglindă în casă? Ciudaaat! :))
Eu: Sunt mici şi nu pot să văd realitatea. :))))
X:Realitatea nu o vezi în oglindă. :D
Eu: Unde atunci?
X: În realitate.
Eu: Aşa faci tu? Reuşeşti să distingi subiectivul de obiectiv?
X: Vorbim de realitate...
Eu:Şi realitatea cum e? Obiectivă sau subiectivă?
X: Obiectivă.
Eu: Atunci poţi să răspunzi la întrebarea mea de mai sus.
Eu:  :D
X: Aia cu reuşitu'?  Nu e uşor să distingi, din punctul meu de vedere. Poate sunt eu mai idiot.
Eu: "Nu e uşor", n-ai spus că nu reuşeşti. :D
X: Nu e uşor să disting, deci nu reuşesc.
X: Mulţumită?
Eu: Nu e corect gândit. Şii de ce? Pentru că cei ce o disting uşor nu înţeleg o iotă din realitate. Ea nu e simplă, trebuie să te zbaţi ca să înţelegi.
X: Ce mai bâzâie o muscă.
Eu: Pe facebook?
Eu: :)))))
X: Da' de unde? E prin faţa moitorului, tot încerc să o prind.
Eu: Sigur e reală?
Eu: :D
X: Da, bre.
Eu: Aşa, acum ai mai multă încredere în tine prin faptul că vezi realitatea sau tot idiot te simţi?
X: Idiot nu m-am simţit niciodată.
Eu: Păi, dacă zici că poate "sunt eu mai idiot" şi nu te simţi, de unde ai tu certitudinea că nu distingi realitatea?
X: Eu doar am presupus că tu ai crede asta după ce am zis că nu disting SUBIECTIV de OBIECTIV.
X: Ioooi, măi..
Eu: Aş crede ce?
X; Vorbim împreună şi ne înţelegem separat.
Eu: :)))))
Eu: Eu mai vorbesc cu două persoane pe subiecte diferite.
Eu: Dar nu-i pe asta, am vrut să te provoc un pic :))
X: Şi ţie îţi plac discuţiile în contradictoriu?
Eu: Îmi plăceau acum doi ani. De când sunt în Bacău, m-am "aplatizat".
X: Pentru că nu ai cu cine? Îţi schimb eu viaţa dacă vrei. :)))
Eu: Da!
X: Da, ce?
Eu: Aveam un coleg cu care m-am contrat veşnic, la toate. Mi-e dor teribil de el, deşi în a 12-a am vrut să plec la un liceu din Chişinau din cauza lui.
X: Eu mă contraziceam cu o fată mereu.
Eu: Îi simţi lipsa?
X: Da.
X: Eu aş vrea să mă contrazic, dar nu am cu cine.:)) Mai vorbesc cu ea, dar rar.
Eu: Eu nu mai vorbesc cu el, e plecat în SUA de câţiva ani. Gata, s-a stabilit, ne contrazicem pe orice! :))))))
X: Nu e posibil. Nu o să stai în Bacău forever şi nu vreau să-ţi duc dorul. Chiar dacă nu te-am întâlnit sau nu o să te întâlnesc vreodată.
Eu: Si dacă îţi fac viaţa insuportabilă?
X: N-ai să stai aşa mult în Bacău ca să ajungi la acest punct maxim. :D

***
Eu: Cred că arma psihologică e cea mai cruntă răzbunare.
X: Dar unii sunt aşa de proşti că nu înţeleg ce le spui.
Eu: Îs deştepţi, crede-mă! :))
X: De ce spui asta?
Eu: Pentru că nu înţeleg ce le spui. Ca să fii rănit, trebuie să înţelegi.
X: Ce mă disperă musca asta! Nu mai pot...
Eu: Eu ies, somn uşor.
X: Ok.
X: Eu mă lupt cu muştele, noapte bună. :*

***
Eu: Somn uşor.:))))
X: Da' nu mi-e somn. Ori încerci "să-mi faci vânt"?:)))
Eu: Şi ce? Cum e posibil să-mi pui negaţii, aşa, pe nemâncate? Lasă-mă în seara asta să pun eu punctu'.:))
X: Nu ai argumente, nu ai nimic împotrivă, de asta mă tot alungi?:))
Eu: Da, orice metodă e binevenită dacă aduce roade.
X: Ţie nu ţi-a adus niciun rod că n-ai nimic ce spune împotrivă la ceea ce declar eu şi tot încerci să-mi faci vânt.
Eu: Cum nu mi-a adus? Îţi fac "vânt", deci e mai mult spaţiu. :))
Eu: Îţi sunt superioară prin faptul că văd dincolo de ziduri.

***
X: Să te simţi superioară te face să te simţi mai bine?
Eu: Nu, pentru că sunt unica şi mă simt singură :)))))))
X: :))))))

Eu: Eu ies. Zi-mi "noapte bună" măcar din respect. :)
X: Nu spun pentru că mi-ai propus asta, o spun din propria iniţiativă: noapte bună, somn uşor, vise plăcute şi te-am pupat. >:D<
Eu: Drăguţ, dar nu te pup. :D
X: Asta nu e drăguţ, dar eu măcar mă bucur că am făcut ceva drăguţ.
Eu: Tot eu te-am determinat să faci ceva drăguţ şi să te simţi împlinit. Pentru asta trebuie să-mi mulţumeşti dublu.
X: Nu, am făcut-o din propria iniţiativă. Nu mi-ai spus tu cum să mă exprim. Tu ai precizat doar "noapte bună", eu am dezvoltat după bunul meu plac.
X: Mai zi ceva.
X: Normal că nu mai ai ce să zici. :D
Eu: Mi-e somn (închipuie-ţi că spun asta cu un miorlăit de pisică).
X: Asta chiar e drăguţ. :D
X: Somn uşor. >:D<
Eu: Da' precizez că pisica are rabie :)))))))

***
P.S Publicarea a fost făcută cu acordul interlocutorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu